Sanatate

Cum sa slabesti repede! Reteta de slabit cu cartofi fierţi: pierzi 3 kilograme în 3 zile!

Este sanatos, hranitor, energetic, ba chiar este permis tuturor celor predispusi la ingrasare. Cartofii sunt un aliat de nadejde in lupta cu kilogramele in plus. Combinati cu iaurtul, aceste legume reduc senzatia de foame. Cartoful este plin de vitaminele A, K (antihemoragica si antianemica), sulf (combate excesul de seboree si fier), riboflavina. Constituie una dintre principalele surse de vitamina C a francezilor, care consuma in jur de 120 kg de cartofi pe an de persoana.

Cartofii nu-ti vor aduce kilograme in plus, daca stii cum sa-i prepari. Fierti in coaja si consumati dupa ce se racesc, asa te vor ajuta sa-ti mentii silueta, ba chiar si sa slabesti. Cercetatorii de la Institutul de studii alimentare din Statele Unite sustin ca aceasta forma de preparare termica pastreaza cele mai multe calitati terapeutice ale cartofului, fiind mult mai eficienta fata de prajire ori fata de fierberea dupa decojirea prealabila. In plus, dupa ce mancati o salata alcatuita din cartofi fierti si legume, se intensifica arderile grasimilor din organism. Dr. Leon Binet a demonstrat ca aceasta leguma contine o substanta azotata,tuberina, care favorizeaza cresterea copiilor. Mai cu seama cartofii noi sint bogati in tuberina. De asemenea, o anumita substanta din coaja cartofului are capacitatea de a preveni atasarea bacteriilor de celulele organismului.

Cartofii nu ingrasa! Acestia contin vitamine si minerale, dar si fibre, care accelereaza digestia.

100 g de cartofi contine doar 75 de calorii, care este mai mic decat sucul de portocale care contine 90 de calorii.

cartofi_fierti_1-310x205

Iată o idee de meniu pentru cele 3 zile de dietă cu cartofi:

Dietă cu cartofi – Ziua 1:

Mic dejun: un cartof de dimensiune medie fiert sau copt şi un pahar (de 200 ml) de iaurt.

*Pont: poţi arăta mai slabă şi dacă elimini apă în exces din organism, aşa că cel puţin pe perioada acestei diete încearcă să reduci consumul de sare. Încearcă, pe cât posibil, să mănânci cartofii fără niciun fel de condiment.

Prânz: doi cartofi fierţi sau copţi şi un pahar de iaurt

Cină: două pahare de iaurt

Dieta cu cartofi – Ziua 2:

Mic dejun: un pahar de iaurt

Prânz: doi cartofi fierţi sau copţi şi un pahar de iaurt

Cină: un cartof fiert şi un pahar de iaurt
Dietă cu cartofi – Ziua 3:

Mic dejun: un pahar de iaurt

Prânz: un cartof fiert sau copt şi un pahar de iaurt

Cină: un pahar de iaurt

Pare foarte puţin, însă cartofii îţi vor da senzaţia de saţietate şi nu-ţi va fi greu să treci cu bine peste cele 3 zile de dietă. Dieta cu cartofi fierţi este utilă nu numai pentru că te ajută să scazi rapid în greutate, dar şi pentru că pune cartofii într-o altă lumină şi te obişnuieşte cu ideea de a-i consuma şi în alte forme decât prăjiţi sau în piureuri cu mult unt.

Încearcă această dietă cu cartofi fierţi ori de câte ori ai nevoie să pierzi rapid câteva kilograme!
Sursa: http://cyd.ro

 

Loading...
Tags

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Captcha Captcha Reload

Close
Close