Cum să îți faci vara mai bună și mai frumoasă

Poți profita de zilele mai lungi pentru a avea grijă de tine, pentru a te simți mai sănătoasă și împlinită.

Iată câteva sfaturi care te pot ajuta să faci acest lucru:

1. Petrece mult timp la mare

Au fost realizate studii care au arătat că atunci când petreci mult timp lângă mare, lac sau ocean sau chiar și la piscină sănătatea și starea ta de bine o să se îmbunătățească. Te ajută să ajungi într-o stare de meditație numită „blue mind” care te ajută să te simți mai calmă și mai fericită.

2. Mergi mai des la piață

O activitate de vară care te încurajează să mănânci sănătos? Ce poate fi mai bun? Profită de avantajele pe care ți le oferă piața din orașul tău și invită-ți prietenii la un picnic sănătos.

3. Fă absolut nimic

Când a fost ultima dată când ți-ai închis telefonul și te-ai relaxat? Încearcă să nu te mai lași distrasă de absolut nimic și mergi într-un loc liniștit în care te poți relaxa.

4. Găsește un nou hobby

Atunci când descoperi un nou proiect care te pasionează începi să te simți din noi mai tânără. Încearcă să începi acea activitate pe care tot ai amânat-o. Să fie un curs de gătit sau un curs de fitness? Dacă nu te poți decide, petrece această vară gândindu-te la ce ți-ar plăcea cu adevărat să faci.

5. Fă mai mult sport

Desigur că sportul te ajută să te menții în formă dar și sănătatea ta mentală beneficiază atunci când mergi la alergat sau la sală. Eliberează-te de stres și menține-ți silueta în același timp. Dacă nu îți place să mergi la sală caută alte cursuri, diferite, pentru a găsi ceva ce este pe gustul tău.

6. Mergi la un concert

Un studiu realizat de Universitatea Goldsmiths din Marea Britanie a arătat că persoanele care merg des la concerte au vieți mai lungi și mai fericite. Chiar mai bine, rezultatele au arătat că 20 de minute de muzică live dublează sentimetele de bună-stare și că efectele sunt asemănătoare cu cele provocate de yoga.

7. Uită de job când ajungi acasă

Dacă locul tău de muncă îți permite să faci acest lucru, fă-o. Este foarte ușor să îți separi job-ul de viața personală, și sănătatea ta poate beneficia din acest lucru. Cel puțin încearcă să nu îți verifici mail-urile seara, înainte de somn.

8. Mergi la un control la doctor

Ai o zi liberă? Include acolo acea programare la dentist pe care tot ai amânat-o sau controlul acela de care ai uitat complet. Include aceste obiceiuri în rutina ta pentru a putea preveni probleme mai grave și poți fi împăcată cu tine în legătură cu sănătatea ta.

9. Călătorește

Atunci când iei contact cu diferite culturi sau cunoști oameni noi și vizitezi alte părți ale lumii poți evolua extrem de mult. Este dovedit faptul că, atunci când călătorești, ești mai fericită decât atunci când ai in posesie foarte multe lucruri materiale.

10. Pregătește o masă sănătoasă cu legume de vară

În loc să mergi în oraș să iei masa, invită-ți prietenii acasă unde puteți petrece timp împreună și pregătește o masă sănătoasă. Gătitul poate fi un mod prin care îți poți aduce prietenii împreună.

11. Citește o carte bună

Atunci când simți că ai căzut într-o rutină, puțină inspirație poate fi remediul perfect. Fie că vrei o schimbare în carieră sau vrei să dezvolți o nouă aptitudine, vizitează cea mai apropiată librărie pentru a găsi acea doză de inspirație.

12. Petrece timp cu familia și prietenii

Un studiu realizat de profesorii de la Harvard a arătat că secretul unei vieți fericite și sănătoase este calitatea relațiilor pe care le ai cu cei apropiați. Singurătatea te poate afecta foarte tare așa că ai grijă de relațiile tale.

13. Petrece timp în natură

Fie că mergi într-o drumeție sau faci un picnic în parc, aerul curat o să te ajute. Atunci când petreci mult timp în natură poți începe să vezi lucrurile într-un mod diferit.

14. Fii voluntar pentru o cauză care te pasionează

Găsește o cauză de care chiar ești interesată sau de care ești atașată emoțional și acest lucru îți poate oferi un sentiment de împlinire.

15. Curățenia de vară

Un spațiu mai liber și curat o să te ajute să te simți mai puțin copleșită atunci când vii acasă după o zi grea la job. Scapă de lucrurile pe care le poți dona și dă un aer proaspăt locuinței tale. O să te simți excelent.

16. Ai grijă de tine

Nu uita să iei o pauză de la tot și să te gândești cum te simți emoțional, fizic, spiritual și psihologic. Fie că e stres sau anxietate, fii atentă la indicii.

17. Ia o pauză de la social media

Încearcă să stai o zi fără să intri pe unul dintre conturile tale de socializare. Este posibil să observi cum starea ta de spirit se schimbă atunci când nu sunt oameni care să te enerveze.

18. Râzi

Râsul poate aduce beneficii sănătății tale în moduri neașteptate. Poate reduce stresul, te eliberează de orice durere și poate da un impuls sistemului tău imunitar.

19. Deconectează-te de la tot

Petrece ceva timp singură, departe de orice gadget electronic. O să te simți minunat să iei o pauză de la lumea digitală.

Citește și:
13 schimbări prin care trebuie să treci la 30 de ani, ca să trăiești fără regrete la 50 de ani

Text: Victoria Lupascu
Foto: Instagram.com/revolve

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro





SURSA

Lasă un comentariu

Captcha Captcha Reload