Ouăle sunt o opţiune foarte sănătoasă de proteine care este suficient de versatilă pentru a va bucură de micul dejun, pran, cină sau chiar o gustare sănătoasă
Această hrană fără zahărfără carbohidraţi, este relativ scăzută în cantităţi calorice.

Dacă ouăle nu se încadrează printre primele 10 alegeri ale sănătăţii dvs., continuaţi  citiţi şi veţidescoperi modul în care ouăle va pot ajută organismul.

Ouăle va dau un impuls de energie: un ou întreg conţine 6 grame de proteine ​​de înalta calitate şi doar 70 de calorii. Puneţi două ouă cu o jumătate de ceaşcă de fulgi de ovăz pentru o masă cu conţinutscăzut de calorii, fiind foarte echilibrată.

Ouăle îmbunătăţesc funcţia hepatică. Fiecare ou conţine o doză sănătoasă de colinăColină este un macronutrient şi va ajută creşterea metabolismului.

Colesterolul din ouă nu afectează deloc colesterolul din sângeaşa cum credeţi  fac. Potrivit Autorităţii de Nutriţie, ficatul produce deja colesterol.

Ouăle cresc HDL (adică colesterolul bun). Lipoproteinele de înalta densitate (HDL) reduc riscul bolilor de inima şi al accidentului vascular cerebral. Frecvent denumite colesteroluri sănătoaseputeţi creştenivelul HDL din organism prin consumarea regulată de ouă.

Ouăle pot ajută ochii. În afară de proteine, ouăle conţin antioxidanţi de luteină şi zeaxantina. Studiile au arătat  aceste substanţe nutritive va ajută  va construiţi reţină şi reduceţi riscul de cataractă.

Ouăle va pot ajută  mâncaţi mai puţin: consumul de ouă pentru micul dejun va poate ajută mâncaţi mai puţin pe parcursul zilei.

Ouăle sunt fără gluten şi carbohidraţidacă nu puteţi avea gluten sau sunteţi pe o dietă specialăpentru diabet, ouăle reprezintă o modalitate excelenţă de a obţine proteinele. Trebuie totuşi remarcat faptul  unele studii arată  ouăle pot creşte riscul de boli de inima la persoanele cu diabet zaharat de tip 2.

Ouăle va protejează oaseleOuăle au mai multă vitamina D şi acest lucru va poate ajută  vaprotejaţi corpul de osteoporoză.

Oule pot reduce riscul de cancer. Colinăacelaşi macronutrient care ajută funcţia hepatică, poate reduce riscul de apariţie a cancerului de san la femei. AtenţieVeţi găsi colină îngălbenuşul de ou, nu înalbuş, deci nu renunţaţi la ouăle întregi!

Mănâncă ouă pentru muşchi mai buni. Proteină dina ouă este esenţială pentru reparaţia muscularămai repede.

Ouăle sunt prietenoase şi cu sarcinaDouă ouă întregi conţin 250 miligrame de colină. Medicii recomandă  femeile însărcinate şi care alăptează  consume între 450 şi 550 miligrame pe zi. Colinăajută la dezvoltarea creierului şi ajută la prevenirea defectelor congenitale.

Par sănătos, piele sănătoasăOuăle continun o vitamina complexă B, numită Biotin. Aceastăvitamina va poate îmbunătăţi părul, unghiile şi pielea.

Ouăle brune şi cele albe sunt practic aceleaşiOuăle brune provin de la găini mari cu urechi roşii şicele albe provin de la pui mai mici cu urechi albe. Doar asta este diferenţa!

[ad_2]

Source link

Lasă un comentariu

Captcha Captcha Reload